Kekalahan....

Hari ni bertambah lagi kekecewaan. Bermula dengan tidak dapat nak join kelas intro pagi tadi. Kemudian diikuti dengan tak dapat nak main tenis. Dan akhirnya kekalahan main futsal tadi dengan team tadin. Memang dah nasib agaknya. Bukan bakat aku untuk bermain bola nie. Ntahlah, walaupun dah berkali-kali fikir camnie still main gak.

Aku semenjak kebelakangan nie agak kelam kabut skit ler. Ntah ler. Selalunya kalau ada masalah camnie mesti ada kaitan dengan perempuan. Dulu dah kena dah. Ntah ler. Memang tak dapat nak elak. (Kepada sesiapa yang membaca blog nie, silalah bagi cadangan camne nak hilangkan aku nyer sikap nie. Ish). Tapi aperpun yang terjadi, hidup mesti terus. Sekarang nie bukan lagi seperti zaman sekolah dulu. Skang nie semua kena buat sendiri.

Esok akan bermulalah kelas ntuk HLS nie. Start ngan anatomy esok. Ya AllAH berikanlah petunjuk dan panduan kepada hamba-Mu ini dalam menimba ilmu. Dan betulkanlah niatku agar ianya hanyalah kepada-Mu. Semoga esok bermula dengan ketengan.

p/s: aku nie memang agak kalut skit ngan pompuan. no wonderlah mak aku cakap aku nie tak reti nak handle jaga hati pompuan. o.O

0 comments:

 
Copyright © CHRONICLEofanwar