Dunia ini bukan hanya untuk......

Wah. Hari nie adalah hari pertama ke kelas untuk system baru. Secara keseluruhan nyer, boleh lah. Tapi still ader beberapa masalah dalam aku nyer kelas air nie. Dr yang mengajar physiology tak masuk. Mmmm. Dahlah ada dua kelas sekali gus. Ntah cam manelah nak kena ganti nanti. Petang tadi rasa best skit kot. Pasal nyer dapat main tenis. Haha. Tapi satu ajer yang kurang skit tadi, pasal nyer kena main ngan dak pompuan. Boleh tahan juga comel nyer. Pasal nyer kena main slow ajer. Even budak kuliah sukan pun macam tuh ek. Ntahlah.

Cerita pasal benda nie semua mengingatkan aku kepada lagu "Sesuatu Aku Yang Terlena" oleh Suhaimi Meor Hassan. Korang semua mesti tak kenal nyer. Tuh penyanyi zaman 80-an. Aku jadi minat nak dengar pasal nyer bapak aku minat dengan dia. So aku tumpang dengar ajer. Lirik dia lebih kurang camnie ar, "dunia ini bukan untuk bermimpi, juga bukan hanya untuk bercinta, pancaroba juga saling berganti, aku perlu rajin berusaha". Kekadang time fikir balik lepas dengar lagu nie aku rasa hidup aku selama nie macam dah menyimpang ajer daripada tujuan sebenar. So kenalah fikir balik ek.

Wah esok akan ada lagi kelas. So system nie kena rajin skit. Pasal nyer tak nak jadi cam system yang lalu. So kepada pembaca, kalau rasa ada nak aku berkongsi paper bolehlah diletakkan kat aku nyer tag board.

0 comments:

 
Copyright © CHRONICLEofanwar