"Bebudak kecik"

Hahaha... semalam aku pergilah berkunjung ke rumah budak-budak kecik nie sambil mengedarkan makluman berkenaan program di MSD pada hari sabtu nie. Sesajer sambil mengedar, sambil melawat. Hehe. Nak harap bebudak nie semua datang ke rumah, mmm sampai bila lah ntah nak datang. Tau ler semua dah ader internet ek. Tapi memang kelakar ah dia orang nie semua. Macam-macam ragam boleh jumpa. Ada yang suka menonton drama, ada yang suka mendengar lagu, ada yang suka berchatting, dan macam-macam lagi ragam. Nie baru first batch ada adik-adik ramai camnie, lepas nie JPA ngan MARA nak tambah lagi bebudak kecik kat Middle East nie ntah camne ler ek jadinya. Dalam pada tuh ada juga yang gigih study ntuk Anantomy, even exam lagi dua minggu (nielah sebenarnya ciri-ciri pelajar medic sepatutnya ek).

Ada juga yang dah jadi "mat bunga". Ish, ish. Pening gak kepala aku nie. Agak nyer mengikut aku kot. Biasalah remaja yang baru nak kenal dunia kan. Agak-agak nyer camtuh juga ler ek aku dulu. Ntah ler. Kekadang bertanya-tanya juga. Hehe. Wah hari esok nak gi kelas pagi lak kot. Sesajer nak menukar angin. Asyik gi kelas petang ajer. Muahahaha. Lagi aper ek nak tulis. Ntah, takder kot sesangat. Just nak bagitau, walaupun aku tak serapat mana dengan budak-budak kecik nie still amek berat juga ler ek. Kepada adik-adik ku semua, semoga berjaya dengan cemerlang ek. Nanti kalau dah berjaya, jangan ler lupakan aku nie.Kesian kat aku nie ek. Tapi sebelum tuh juga, sesajer nak masukkan gambar hata ngan acap dalam nie (tak terharu ker?) Muahahaha.... Lagi aper lagi ek yang boleh dikongsikan kepada semua????? Ntah ler. Malas dah nak berfikir pepanjang lagi. Dan terakhir, adakah entry ader kaitan dengan aku?



Bebudak kecik yang sedang bekerja di dapur sewaktu MESRA



hata n acap sedang beradu tenaga. saperkah yang menang?

0 comments:

 
Copyright © CHRONICLEofanwar